Monday, July 6, 2009

buat brownies.

ni dh lame terjadi, tp saje je nk post.

aritu, kunun2 nk blaja buat brownies la kn, bru first time.
g la beli cooking chocolate sume, satgi blik umah, rupenye cooking chocolate itu adalah white chocolate!! haha. dh ad tanda2 nk jahanam brownies tu, tp di-ignore-kan.

so teros je la buat brownies pki white chocolate tu.
memng excited nk mampos. dh mix sume sume,
msok la dlm oven. die (recipe) soh preheat oven to 180'c, so aku pon buat la.
pastu masokkan dlm oven, bakar la selama 30 min (ikut kate en.recipe).

satgi, bru 15 min dh bau semacam.
asap kuar merata-rata cam rumah tu kene sembur asap nyamok (yg dorg buat monthly tu).
check2 tgk dh hanguih!!!

lawak gile.
nk tunjuk gamba pon x selera.
tp sebenanye atas je yg hangus..
makku buang la yg hangus tuh, mkn yg elok.
bleh blah gak ah rasenye.
bodo gile.
last2 x dek sape mkn.
adik-adikku kate bracun. (bangang punye adik2).
tp the next day, aku tgk, dh abis.
tanye2, rupenye mlm itu mak ngn abah mkn bg abis.
haha.
kembang aku. bpku kate sedap.
sonok gak.
hangus2 pon abis gak.

tp memng lawak gile ah.
yg asap tu yg x bleh blah.
tp kejadian ini tidak akan mematahkn semangat aku.
lepas ni buat lg.

to nurin:
soryla aku x leh nk bwk brownies tu kt ko. segan ah.
nti ku buatkn kek batik ngn tempe makku itu ya??

current selera: pengat pisang mak. adoi...
mak....!!! cepatla buat...!!