Thursday, June 10, 2010

-1

dh lame x update, sebab hidup saya ni boring.

tp kan, harini hari ke-5 nenek saya passed away. memang terasa sangat sangat sangat sangat.
mak saya kate the first 2-3 hari memang x rase sngt, tp skang ni memang rinduuuuuuuuuu sngt kat nenek saya.

tp saya bersyukur sebab nenek saya x terseksa sangat, dlm 4 hari je die sakit..

sebelom die pergi, saya memang x rase nak nangis sikit pon. maybe x rase lg, saya just nangis bile org lain nangis je. kakak sepupu saya nangis bagai nak gile. abah saya yang slalu keras tu pon nangis. saya pulak x tahu kenape, maybe saya pura2 kuat??

tp bile dpt tahu yang nenek dah x de, teros automatik nangis gila babas punye. dalam keta mase otw g HUKM, saya sorang je nangis. teresak esak. mase bace yassin, saya nangis, masa nenek mandi, saya nangis. mase kat kubur, saya nangis. sekarang pon saya menangis. menitik nitik air mata masok keyboard.

tp nak buat camne, tuhan lg sayangkan die. walaupon mcm2 prob ade time nenek sy tgh nazak, die still pegi dengan tenang and even mase meninggal pon die x nak ade sesiapa dengan die. die meninggal mase x dek sesiape pon kat ospital, sebab yg tengah jage die time tu, sepupu saya, keluar sekejap je, and time tu die pegi..

saya officially dah x dek nenek or atuk.
abah saya officially anak yatim piatu.
kucing nenek saya officially x bertuan.
rumah nenek saya officially kosong.
nenek saya officially dah x de.