Sunday, October 31, 2010

exam

aku rase takat takat ni, nk dekat 50 post aku bace sume cite pasal exam.
aku pon nk join 2 tangan ah.

aku slalu bayangkan kalu kalu soalan die senang gile and jawapan die x yah membaca pon boleh jawab. camni:



tapi...soalan die camni plak:


*x dek mcq ek..essay sume*

atau camni:



terbaik kan??

kan lagi best kalau finals ade open book exam;
instead of menghafal, kan dunia akan jadi lebih bagus....kan kan kan??

haha. tapi sume tu hanye wish. wish yang x kan terjadi.
kalu ade exam camtu, x yah masok u ye dak??

tadi aku baru lepas pulun exam Rise and Spread of Islam to 123 AH.
kepada sesape yg x amek history, korang ingat kan mase form2 kite blaja perjanjian hudaybiah??
ITU LAH yang masok td!!!! first question plak tu.
aku punyela study babas on umayyads, on battles, on hijrah. hudaybiah yg kuar???!!!
aku pon apalagi, bantai ah treaty between the Jews and the Prophet.

ustad...ape yg ustad aja...and ape yg kuar ni ustaaaadddddd........!!!! waaaaa...!!!!!!

tapi nk buat cmne, sape soh study last minute. kan dah.
nk nangis pon buang mase, baik simpan air mate untuk tgk cite hindustan nanti.

tilawah dh lepas. *to nurin: aku buat kat ustad ko. x garang pon?? haha*

so, lepas ni, ade lagi 5 exam:
-Intermediate Quranic Language IV (2 nov)
-History of Malaysia I (6 nov)
-Abbasid Caliphate (11 nov)
-History and Civilization of Medieval Europe (12 nov)
-Osmanli History (13 nov)

malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malas
malaaaaaaassssssssss!!!!


org yang amek exam je tau prasaan aku skang.

lapaq plak
.out.