Monday, January 17, 2011

anim tag aku...

boring gile, so...
tag datang dari anim;


1 ) Blog best sgt ke x? sebab?
biase je. xla best SANGAT ke ape. tmpt cerita2..


2 ) Layan lagu indon @ org putih?
indon...tgk lagu


3 ) Coklat mana lagi popular? cadbury ke ferrero? sebab suke makan?
aku x suke mkn coklat. tp aku prefer ferrero sbb cadbury pekat sgt.

4 ) Nickname yg bf beri, nama manja?
manja. hakhak. bodo gile. nati aku dh ade bf, aku tanye die.

5 ) Berikan 4 fakta tentang kamu.
-menci justin biebier (x tau spelling betol ke x, sebab aku menci x amek tau)
-suka gila sushi, takoyaki
-pemalas nak mampos punye
-aku suka jam. x tau nape


6 ) Jika ada 50 sen nak beli ape?
-tambah lagi 4 ringgit aku beli takoyaki, tambah lagi 3 ringgit aku beli sushi


7 ) Siapakah 4 org yg paling kamu syg?
abah, mak, syida, amat


8 ) Tag utk 6 org yg kamu syg, blog yg kamu rase cantek!
sape rase blog die cantek, rebut cepat. haha